ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

    בחירת דלת כניסה לבניין

    בחירת דלת כניסה לבניין היא מבין השיקולים החשובים ביותר שעליכם לבצע כאשר אתם מעוניינים לשדרג את הבניין שלכם. וזאת, משום שהדלת היא הדבר הראשון שהאורחים שלכם רואים כשהם מגיעים לביקור. לכן זוהי ההזדמנות שלכם להרשים אותם. חברת אלומט מציעה מגוון רחב של דלתות כניסה לבית, כך שתוכלו לבחור את הדלת שתתאים לדרישותיכם. מדובר באחת החברות הוותיקות ביותר בתחום אשר מציעות שירותים מגוונים. מעבר לכך, הדלתות של אלומט עשויות מחומרים איכותיים.

    אילו דברים כדאי להביא בחשבון בעת בחירת דלת כניסה לבניין?

    לפני בחירת דלת כניסה לבניין, חשוב להביא בחשבון כמה עניינים משמעותיים:

    • חוזק – מכיוון שמדובר בדלת שנועדה לשמור על הכניסה שלכם, חשוב שהיא תהיה עמידה וחזקה. דלת הכניסה חשופה לפגעי מזג האוויר, ועל כן אם היא לא תהיה עשויה מחומר חזק, היא עלולה להישחק. כמו כן, דלת עמידה קשה יותר לפריצה, כך שדירות הבניין יהיו מוגנות יותר.
    • רמת בטיחות גבוהה – הדלת צריכה להיות בטיחותית, ובשל כך נמליץ לכם לבחור בדלת עשויה אלומיניום או זכוכית מחוסמת. דלת זכוכית מחוסמת, לדוגמא, מיוצרת בתהליך ייחודי המשלב חום וקור. בשל כך, מדובר בדלת חזקה ועמידה ביותר. גם דלתות עשויות אלומיניום מחזיקות ביתרונות רבים, כאשר עמידות בפני שריפות ומפגעים אחרים הם חלק מכך.
    • עיצוב – חשוב שהדלת תתאים למראה הכללי של חדר המדרגות. אחרת אתם תקבלו דלת "תלושה" מעט שאינה מתאימה לקונספט העיצובי של הבניין שלכם.
    • איכות הנעילה – מומלץ לבחור בדלת שיש לה נעילה חזקה ואיכותית, ורצוי גם אוטומטית. כך תוכלו לסגור את הדלת במהירות מבלי לחשוש לכניסתם של זרים.
    • אביזרים נוספים – אם אתם מעוניינים לאבטח את הבניין שלכם אף יותר, תוכלו להתקין אמצעי אבטחה נוספים דוגמת מצלמה או מערכת אינטרקום. כך שתוכלו לעקוב אחר כל מי שנכנס לבית.
    • ידית ביטחון – ישנן דלתות המגיעות עם ידיות ביטחון. ידיות אלה גדולות בדרך כלל, כך שאפשר לפתוח ולסגור את הדלת בקלות.

    כוחה של דלת אלומיניום

    דלתות כניסה העשויות מאלומיניום הן מבין הדלתות המבוקשות יותר בשוק, ויש לכך שתי סיבות עיקריות. ראשית, מדובר בדלתות עמידות וחזקות. האלומיניום הוא חומר שאינו מחליד, כך שהדלת עמידה בפני פגעי מזג אוויר. שנית, האלומיניום הוא חומר גמיש המשתלב עם חומרים אחרים. תכונה זו תורמת רבות לעיצוב, כך שאפשר להזמין דלת אלומיניום המשולבת עם זכוכית, עץ ועוד.

    בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים