ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

    דלתות חשמליות ללובי

    עדיין אין לכם דלתות חשמליות ללובי? זה הזמן להתחדש בדלתות מעוצבות של הדור הבא. הדלתות החשמליות ישדרו את הכניסה לבניין ויעלו את רמת החיים של כל התושבים. התקנת הדלתות החשמליות דורשת מיומנות מיוחדת, וכאן אלומט נכנסת לתמונה. החברה המקצועית עוסקת בהתקנת הדלתות במשך שנים רבות, והיא מביאה עמה מקצועיות. אם גם אתם רוצים להתקדם ולהתחדש בדלתות איכותיות, זה הזמן לפנות לאלומט.

    כל הסיבות להתקין דלתות חשמליות ללובי

    דלתות חשמליות ללובי מביאות עמן יתרונות רבים שכדאי להכיר מקרוב:

    • נכנסים ויוצאים בקלות – זהו, סיימתם את הקניות בסופר ועצרתם סוף כל סוף את הרכב ליד הבית. עכשיו אתם מעמיסים על הידיים שלכם את השקיות ופותחים בפעילות מבצעית של פתיחת דלת הכניסה בעזרת הכתף או הגב. אך כשיש דלת חשמלית בלובי, אינכם צריכים לדאוג לכך. כשהידיים שלכם עמוסות, אתם יכולים להיכנס ולצאת בקלות.
    • נגישה לעגלות וכיסאות גלגלים – דלת שנפתחת באופן אוטומטי היא פתרון טוב עבור אנשים המתניידים בכיסא גלגלים או לאימהות שצריכות לדחוף עגלות כדי לטייל עם בפארק עם העוללים.
    • דלת סטרילית – לא צריך לגעת בדלת כדי לפתוח או לסגור אותה, ועל כן הדלת החשמלית נחשבת לדלת "בריאה" המונעת את המעבר של החיידקים דרך הידיים.
    • דלת אסתטית – הדלת החשמלית מעניקה לבניין מראה אסתטי. כך נעים יותר להיכנס אליו הביתה בשעות הערב, בידיעה שהלובי נראה נהדר.
    • לא שוכחים לסגור את הדלת – כבר לא צריך להזכיר לילדים לסגור את הדלת בכניסה לבניין. היא תיסגר באופן אוטומטי.
    • הדלת המבודדת – דלת חשמלית ללובי שנסגרת באופן אוטומטי מספקת בידוד טוב מפני רעשים המגיעים מבחוץ.

    בוחרים את הדלת הנכונה בעזרת איש מקצוע

    קיימים סוגים שונים של דלתות חשמליות ללובי ולא כל דלת תתאים בהכרח לבניין שלכם. ולכן, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע איכותיים אשר יבחנו את פתח הכניסה לבניין וימליצו על דלת חשמלית טובה וחזקה. לאחר שאתם בוחרים את הדלת, יגיע צוות של טכנאים להתקין אותה. מחיר התקנת הדלת תלוי בסוג הדלת שבחרתם ובמורכבות ההתקנה. על כל פנים, מומלץ להשקיע מעט יותר כסף ולקבל בתמורה דלת איכותית.

    בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים