ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

    דלתות כניסה ללובי

    דלתות כניסה ללובי או לבניין הינן החשובות ביותר מכוון שהן משפיעות על עיצוב הכללי של המבנה. עם זאת מומלץ לבחור דלת נוחה ופרונטאלית לכל דיירי הבניין. קיימים סוגים שונים של דלתות כניסה המיועדות ללובי – ובמגוון של עיצובים וחומרים בכל מחיר. תפקידה של דלת כניסה הינה לשמור על חוזקה כמו גם על ביטחון של הדיירים. וזאת, משום שלרוב דלתות אלו מעניקות קוד סודי על מנת לאפשר לאנשים להיכנס לבניין. חברת אלומט מעניקה שירותי התקנת דלת כניסה ללובי תוך התאמה לתקציב העומד לרשותכם כעת. חברה זו קיימת 40 שנה ובעלת ניסיון רב בתחום זה.

    סוגי דלתות כניסה ללובי

    התקנת דלתות כניסה ללובי חובה לכל הבניינים על מנת לשמור על הלובי ודיירי הבניין. ניתן לבחור בין כמה סוגי דלתות אשר מתאימות לבניין מגורים:

    • הסוג הראשון הינו דלת מזכוכית; בחירה אסטטית ויפה – ללא ספק. הזכוכית אשר משמשת לדלתות אלו הינה חזקה ביותר מזכוכית רגילה. מבחינת בטיחות, דלת מזכוכית אינה יכולה לפגוע בדיירים או אנשים העוברים בסביבתה, מכוון שבמקרה התרסקות, היא מתפוררת לרסיסים קטנים לא מסוכנים. דלת זו מותקנת ישירות לקיר ללא מסגרת. בנוסף, היא מאוד נוחה ומאפשר לנקות אותה בקלות.
    • דלת כניסה מאלומיניום הינה הסוג השני של דלתות כניסה ללובי. הינן קלות להתקנה ולייצור, וניתן לבחור מגוון רחב של עיצובי דלתות אלומיניום. עם זאת, ניתן לבחור צבעים שונים ולא רק הצבע הקלאסי של האלומיניום. חומר כמו אלומיניום חזק ועמיד בפני מים, קור, חום ומכות ואינו מחליד עם הזמן. ברוב המקרים, משתמשים בדלת אלומיניום לכניסות של בתים משותפים, מכיוון שהן נוחות ומחירן מתאים לכל כיס.
    • הסוג שלישי הקיים בתחום דלתות כניסה ללובי הינו דלתות אוטומטיות וחשמליות. בשנים האחרונות, דלתות אלו היו מיועדים למשרדים או בניינים ציבוריים. כיום, ניתן גם להתקין אותן בבניין מגורים. אלה הן דלתות אשר נפתחות באופן אוטומטי באמצעות חיישן וללא מפתח.

    דלתות אינטרקום מאפשרות להוסיף הרגשה של ביטחון לדיירי הבניין בנוסף לדלת כניסה. התקנים אלה מעניקים תחושה של רוגע וניתן להתקין אינטרקום בכל סוגי של דלתות אשר קיימים.

    בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים