ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

הפתרון לבנייני מגורים

בשנים האחרונות, ניתן לראות בניינים חדשים בכל רחבי הארץ. בניינים אלו מיועדים למגורים וניתן לראות שנושאי היוקרה והבטיחות הולכים וצוברים תאוצה. על מנת לשמור על איכות חיים טובה ועל פרטיות הדיירים הפתרון לבנייני מגורים הוא התקנה של מוצרים שונים. במאמר זה, נברר מה הם שלושת הקריטריונים ומהו הפתרון הטוב ביותר. חברת אלומט אשר עוסקת בתחום שיפוץ הבניין, מעניקה שירות עם חומרים איכותיים. זוהי חברה וותיקה אשר עוסקת כ-40 שנה בתחום זה.

מהו הפתרון לבנייני מגורים?

בניין מגורים הינו המבנה אשר דיירים נמצאים בו רוב היום ולעיתים אף קרובי משפחתם והחברים. מעוניינים להרגיש בטוחים בבנייני מגורים אלו? ישנם כמה פתרונות לבנייני מגורים, אותם נסביר ונפרט כעת:

  • הפתרון לבנייני מגורים הראשון הינו בחירה של דלת כניסה ללובי. דלת זו מאוד משמעותית מכוון שזהו הדבר הראשון אשר דיירים רואים על מנת להיכנס לבניין. קיימים סוגים שונים של דלתות, כגון דלתות חשמליות או אוטומטיות. עם זאת, ניתן לבחור בין חומרים שונים, לדוגמא, זכוכית, אלומיניום, עץ מלא ועוד. התקנה של דלת זו הינה פשוטה וקלה ומאפשרת להעניק מראה יוקרתי לבניין.
  • פתרון נוסף הוא התקנה של אינטרקום לדלת. מכשיר זה מאפשר לשלוט בכניסות ויציאות של הדיירים על מנת למנוע מאנשים לא רצויים להתפרץ. קיימים סוגי אינטרקום שונים אשר ניתן לבחור כפתרון לבנייני מגורים; פתרונות הכוללים, לדוגמא, קודן לפתיחת דלת אוטומטית. כל דיירי הבניין מקבלים קוד הכולל מספרים או לעיתים אותיות, המאפשר את פתיחתה של הדלת.
  • הפתרון השלישי הינו בחירה והתקנה של תיבות דואר. ניתן לבחור מיקום, גודל של כל תיבה, איכות החומרים ולבחור בין סוג פתח קדמי או אחורי. ישנם עיצובים שונים אשר מומלץ להתאים לדלת כניסה ואינטרקום על מנת להעניק מראה הרמוני לבניין.

פתרונות נפוצים לבנייני מגורים

בין אם מדובר בדלתות כניסה איכותיות ללובי, מערכות אינטרקום לדלת ואף תיבות דואר – כדי ששגרת יומכם תתנהל כראוי ובביטחון מרבי, אנו ממליצים לכם לפנות אל חברת אלומט. חברה זו מחזיקה בניסיון ובמוניטין הדרושים לביצוע עבודות אלו – ובהתאמה מושלמת לרצונות הלקוח.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים