ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

חשיבותו של התקנת האינטרקום

אתם באים לצאת לפגישה חשובה, ומתוך הרגל מציצים בעינית של הדלת. אתם רואים אותו שוב. אותו תימהוני שמסתובב בחדר המדרגות שלכם דרך קבע כשהוא מעשן סיגריה וממלמל לעצמו בשקט. מצב בלתי נעים זה היה יכול להימנע אם הייתם מתקינים אינטרקום בחדר המדרגות. אכן, חשיבותו של התקנת אינטרקום היא רבה ובהתאם תתבצע על ידי מקצוענים – וכאן חברת אלומט נכנסת לתמונה. לחברה ניסיון רב בהתקנת דלתות אינטרקום ותיבות דואר בבנייני דירות.

חשיבותו של התקנת האינטרקום – כל היתרונות

השכנים מסרבים להביא לכם כסף על התקנת אינטרקום לבניין? כדי לציין בפניהם את היתרונות הרבים של פעולה זו, נעלה כאן כמה סיבות טובות לעשות זאת:

  • בטיחות – במדינה כמו שלנו נושא הביטחון הוא ראשון במעלה. אנו חשופים למפגעים מהרגע שאנו יוצאים מהבית, ואולי גם לפני כן. אין לדעת מי יכנס לבניין שלנו ברגע נתון, ולכן חשוב להתקין אינטרקום בבניין.
  • מקשים על הפורצים – הפורצים אוהבים לנצל את העובדה שאתם לא בבית על מנת לפרוץ לדירה או להתחזות לאנשי מכירות. האינטרקום מסנן את הפורצים המתוחכמים האלה ומגן על חפצי הערך שלכם.
  • יש לו מצלמה – תוכלו לבחור להתקין אינטרקום עם מצלמה ובכך לבטח עוד יותר את הבניין שלכם. כמו כן, המצלמה מאפשרת לכם לעקוב אחר שכנים שאינם מכבדים את שאר הדיירים בבניין – מקימים רעש בלובי, מלכלכים את חדר המדרגות ועוד.
  • מעלים את ערך הדירה – האינטרקום מעלה את ערכה של הדירה, ללא ספק. בזכותו אתם יכולים להתגאות בדירה יוקרתית ומרשימה. כך שאם תרצו להשכיר אותה לאחרים, תוכלו לגבות מחיר גבוה יותר עבורה.
  • אתם סוף כל סוף יכולים לעצב את הלובי – אם עד כה חששתם למקם פריטי עיצוב בלובי כי לא הייתה לכם דלת אינטרקום, הרי שכעת אתם יכולים לעשות זאת ללא בעיות. וזאת, על ידי הוספת מראה יוקרתית בכניסה, עציצים ירוקים, תמונות ועיטורים ועוד.

אם נסכם, ראינו עד כמה חשוב להתקין אינטרקום בתוך מבנה. האינטרקום מאפשר לכם לשלוט על מה שמתרחש בבניין שלכם, כך שאתם יכולים לצאת לעבודה בידיעה שהכלב שלכם לא ייבהל מריחות בלתי מוכרים של אנשים זרים, והילדים יכולים לחזור בנחת מבית הספר כשהם מרגישים מוגנים יותר בביתם.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים