ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

    כמה עולה להחליף דלת כניסה לבניין?

    אנחנו פוגשים אותה מדי יום ביומו: בבוקר כשאנחנו יוצאים לעבודה וגם בערב, כשאנו חוזרים עייפים מסידורים ומעוד יום עמוס. לא, זאת לא השכנה שמציקה לכם עם תשלום ועד הבית, אלא דלת הכניסה שלכם לבניין. דלת כניסה לבניין נועדה להגן על הבית שלכם מפני זרים וסקרנים בלתי רצויים ומעניקה לכם ביטחון. כמה עולה להחליף דלת כניסה לבניין? בחברת אלומט תוכלו למצוא את התשובות, לצד דלתות כניסה ואינטרקום מגוונות שישדרגו את הבניין שלכם.

    התקנת דלת כניסה לבניין – אז כמה עולה להחליף דלת כניסה לבניין?

    אחד השיקולים הראשונים העומדים בפנינו בעת התקנת דלת כניסה לבניין חדשה הוא כמה זה יעלה לנו בסופו של דבר. לעתים, אין מנוס מלהחליף את הדלת הקיימת, אך לשם כך יש צורך לשתף במחיר את כל דיירי הבניין. מטבע הדברים, המחיר של הדלת משתנה בהתאם לסוגה, האיכות שלה וגודלה. באופן כללי, מחירה של דלת כניסה לחדר המדרגות עשוי לנוע בין 3,500 ל-8,500 שקלים. כמו כן, מחיר הדלתות משתנה בהתאם לחומר שממנו הן עשויות. לדוגמה, מחירה של דלת מפלדה עשוי לעלות 3,500 שקלים, בעוד מחיר דלת העשויה מעץ מלא עשוי גם להגיע ל-10,000 שקלים. ישנם גם תיקונים לדלת, כמו החלפת ציר או החלפת ידית (כ-400 שקלים).

    איך בוחרים דלת כניסה?

    החלתם להתחדש בדלת כניסה? אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם לבחור את הדלת המתאימה ביותר:

    • דלת לפי התקן – בישראל נהוג להתקין דלתות לפי תקן (אם כי תקן זה בלתי מחייב). דירוג תקן זה נע בין כוכבית אחת ל-4 כוכביות. כדאי לבחור בדלת בעלת 3 כוכביות לפחות. היא נחשבת לחזקה ועמידה יותר בפני פורצים.
    • חברה אמינה – חשוב לרכוש את הדלת מחברה אמינה ואיכותית המציעה דלתות כניסה חזקות ועמידות.
    • חומר גלם – בעת בחירת הדלת, מומלץ לבחור בדלת שעשויה אלומיניום. וזאת, בשל עמידותה וחוזקה. אמנם אין באמת דלת שאי אפשר לפרוץ, אך הפורצים מתקשים לפרוץ דלתות העשויות מחומר גלם זה.
    • תקופת אחריות – כאשר רוכשים את הדלת, יש צורך לבחון את תקופת האחריות שיש עליה, על מנת לוודא שיהיה לכם למי לפנות במקרה של תקלה.

    לאחר בדיקה זו, תוכלו לבחור את הדלת המתאימה לכם ביותר ולהקנות ביטחון רב לבניין שלכם.

    בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים