ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

שיפוץ לובי כניסה לבניין

שיפוץ לובי כניסה לבניין הינו דרך מצוין על מנת להעלות את איכות חיי הדיירים וערך הבניין. הלובי הינו הלב של הבניין וזהו החלל הראשון אשר אנו רואים בכניסת הבניין. ניתן לשפץ את הכניסה על מנת לשדר יוקרה, אסתטיקה ואת האופי הייחודי של המבנה. לובי המשופץ בצורה איכותית, מעניק אוירה נעימה עבור האנשים אשר נכנסים לבניין. חברת אלומט אשר עוסקת שנים רבות בתחום דלתות, תיבות דואר ואינטרקום, מאפשרת לשפץ ולשפר את הלובי. חברה זו מעסיקה צוות מקצוענים ומספקת מוצרים העשויים מחומרים איכותיים.

כיצד מבצעים שיפוץ לובי כניסה לבניין?

שיפוץ לובי כניסה לבניין יכול להתבצע באמצעות עבודות קלות ובזמן קצר. קיימים יתרונות רבים לבצע שיפוץ זה, מכוון שהלובי משפיע כל איכות ויוקרה הבניין. שיפוץ הבניין מאפשר למשוך דיירים חדשים ולהעניק תחושה יוקרתית. על מנת להבין היטב את נושא זה, נפרט את השלבים החשובים לאורך ביצוע השיפוץ בלובי:

  1. ראשית, נהוג להתחיל בהחלפת ארונות חשמל בלובי. מומלץ להחליף את הארונות הישנים העשויים מעץ לחומר גלם איכותי ובטיחותי יותר. ניתן לבחור בין חברות רבות אשר עוסקות בתחום זה ברחבי הארץ.
  2. השלב השני של שיפוץ לובי כניסה לבניין הינו החלפת הרצפה. מומלץ להשתמש בחומרים איכותיים יותר, לדוגמא קרמיקה, אשר מעניק מראה יוקרתי.
  3. לעתים, משדרגים את קירות הבניין באמצעות קרמיקה. חומר זה איכותי וניתן לתחזק אותו בטווח הארוך.
  4. אחד הדברים החשובים ביותר כדי לבצע שיפוץ לובי כניסה לבניין, הינו בחירה של דלת כניסה. ניתן לבחור בין חומרים רבים כגון, זכוכית, אלומיניום. כמו כן, ישנם סוגי דלתות שונים, כמו למשל דלת חשמלית ואוטומטית.
  5. אינטרקום ותיבות דואר משמעותיות לצורך ביצוע שיפוץ של לובי. אינטרקום מעניק תחושה של בטיחות אשר דיירים רבים מחפשים.

עלויות שיפוץ כניבה לבניין

עלות שיפוצים אלו תתחלק בין דיירי הבניין, כך שהמחיר אינו גבוהה עבור כל אחד. ניתן לשלם מחיר בסיסי הכולל את השיפוצים החשובים ביותר – או לבחור להשקיע יותר ולהגדיל את התקציב, זוהי ההחלטה של הדיירים. כמו כן, חשוב לבחור בחברה איכותית שיודעת להתקין במיומנות מערכות שונות.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים