ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

תיבות דואר לבניין

ברצונכם להתקין תיבות דואר לבניין? ראשית כל, יהיה עליכם להגיע למספר החלטות חשובות: החל מבחירת חומר הגלם ועד הגודל של תיבות אלו, כדי שמלאכת ההתקנה תתבצע כהלכה יש לפנות אך ורק אל המומחים: חברת אלומט. לאורך ה-40 שנים האחרונות, חברה זו מתמחה בהתקנתן של תיבות דואר, כמו גם מוצרים נוספים כדוגמת דלתות כניסה, אינטרקום ועוד. כל זאת, תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה ושימוש בחומרי גלם מהמעלה הראשונה. צרו קשר עוד היום ותקבלו מענה מקיף ויחס אישי.

פרמטרים שונים לבחירת תיבות דואר לבניין

את החדשות העדכניות ביותר אנו מקבלים, לרוב מפלטפורמות שונות. עם זאת, ישנם ערוצי תקשורת אשר לא יחלפו מן העולם ויסייעו לנו להישאר עם היד על הדופק. כיצד אתם שואלים את עצמכם? על ידי תיבות דואר לבניין. מדי בוקר וערב נציץ בתיבות אלו ונבדוק האם הגיעה אלינו מעטפה מהבנק או מהדוד מאמריקה.

תיבות הדואר שברשותכם ראו ימים יפים יותר? מעוניינים לרכוש חדשות? בבואכם לחפש אחר תיבות חדשות לבניין בו אתם גרים, רצוי שתשאלו את עצמכם מספר שאלות חשובות. כמו מה למשל? ראשית כל, עליכם להחליט היכן תרצו להתקין תיבות דואר אלו. במילים אחרות, בין אם כחלק מדלת הכניסה או שמא בתוך הלובי של הבניין יש להחליט בהקדם.

בנוסף, יש לקבוע מאיזה חומר גלם יהיו עשויות תיבות הדואר. בין אם מאלומיניום או שמא מחומר גלם אחר, יש להגיע להחלטה הנכונה; זו שתאפשר לכם ליהנות מהתיבות לטווח הארוך. כמו כן, חשוב להגדיר את גודלן של התיבות, סוג הפתח שלהן כמו גם את התקציב לרכישת התיבות ולעבודת ההתקנה שלהן.

התקנת תיבות דואר לבניין – שירות מקצועי ואיכותי

החל ממיקום, חומר גלם, הגודל ועד הפתח שלהן – ישנן דרכים רבות לבחור תיבות דואר עבור הבניין שלכם. כדי להגיע להחלטה הנכונה כמו גם להתקין אותם היטב, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת אלומט. חברה זו הינה המובילה בארץ בתחום עיסוק זה ומעניקה לקהל לקוחותיה שירות מקצועי ואיכותי.

תיבות דואר לבניין מגורים - אלומט

טיפים לבחירת תיבת דואר לבניין

בעידן הטכנולוגי שלנו אנו רוצים לקבל את הכול במהירות הבזק. לפיכך, אנו מעדיפים להעביר קבצים בוואטסאפ ובמייל במקום להשתמש בשירותי הדואר. אבל גם היום אנו זקוקים לתיבת דואר איכותית על מנת לקבל מכתבים חשובים כמו הודעות מביטוח לאומי או הזמנות שאנו עושים באיביי. לפיכך, קריאת טיפים לבחירת תיבת דואר לבניין היא חיונית. חברת אלומט מציעה תיבות דואר שונות לבחירתכם.

איך מבצעים בחירת תיבת דואר לבניין?

מעוניינים לבחור תיבת דואר לבניין? חשוב להביא בחשבון כמה מאפיינים:

  • איכות – אחד הדברים החשובים ביותר שיש להביא בחשבון בעת בחירת תיבת דואר לבניין הוא האיכות. הרי אתם מעוניינים שתיבות הדואר יעמדו בבניין למשך זמן רב. ולכן, יש צורך לבחור תיבות שעשויות מחומרים איכותיים. מעבר לכך, תיבות דואר לא מעטות מותקנות בחלק החיצוני של הבניין, והן חשופות לפגעי מזג האוויר. תיבת דואר עמידות עשויות מחומרים המונעים את הופעתה של החלודה.
  • עיצוב – תיבות הדואר צריכות להיות לא רק יפות, אלא גם מעוצבות. כדאי לבחור את העיצוב המתאים אשר ישתלב עם העיצוב הכללי של הלובי או חדר המדרגות.
  • מיקום – מיקום תיבות הדואר הוא אחד ההיבטים החשובים יותר. תיבות הדואר צריכות להיות נגישות לכולם, ולכן נוהגים להתקין אותן לרוחב ולא לגובה. כך שכל אחד יוכל לגשת אליהן ולהוציא מהן מכתב. כמו כן, מומלץ להתקין את תיבות הדואר בתוך הלובי, ולא על הקיר שמחוץ לבניין או על הגדר.
  • מנגנון נעילה – כל דייר מקבל לידיו מפתח של תיבת הדואר. בדרך זו נשמרת פרטיותם של הדיירים, ורק להם יש גישה לדברי דואר השייכים להם.
  • גודל – היום מעדיפים הדיירים להתקין תיבות דואר גדולות ועמוקות. ואכן, תיבות כאלה יכולות להכיל דברי דואר רבים בכל עת, הכוללים מעטפות עבות וכבדות.

בוחרים חברה מקצועית להתקנת התיבות

החלטתם להתקין תיבות דואר חדשות? אתם זקוקים לחברה מקצועית אשר תוכל לספק לכם את השירות המתאים. בשלב זה, חשוב לערוך בירור על החברה ולראות אם היא מתאימה לכם. איזה ניסיון יש לה? אילו שירותים נוספים היא מציעה? והאם הצוות שלה זמין להתקנת תיבות דואר בכל רגע?

בחירת תיבת דואר לבניין

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים