ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

תיקון תיבות דואר

גם אם איננו מודעים לכך תמיד, אנו מסתמכים רבות על תיבת הדואר שלנו. כשאנו מחכים למכתב חשוב מעורך דין או מזמינים מוצר באינטרנט, אנו נוטים לבדוק את תיבת הדואר שלנו באובססיביות כמעט. לפיכך, כאשר היא מתקלקלת, אנו מתקשרים בלחץ לטכנאי לצורך תיקון תיבות דואר כדי שיוכל לבוא ולסייע לנו. לתיבות הדואר של אלומט יש אחריות מלאה, ולכן כאשר יש בעיה בתיבת הדואר, הצוות נמצא בדרכו אליכם כדי לטפל בבעיה במהירות האפשרית.

תיקון תיבות דואר – בעיות נפוצות שדורשות תשומת לב

טכנאים המבצעים תיקון תיבות דואר לבניין נתקלים בבעיות שונות ומגוונות. אחת הבעיות הנפוצות יותר היא תקלה במנעול תיבת הדואר. כאשר הדייר מבחין בכך שהוא לא יכול לסובב את המפתח כדי להוציא את דברי הדואר, הוא פונה לטכנאי. מעבר לכך, לפעמים תיבת הדואר נפגעת ממעשה ונדליזם – כתובות גרפיטי או פגיעה פיזית בתיבה אשר משנה את צורתה. על כן חשוב לקרוא לטכנאי מקצועי שיוכל לשחזר אותה.

כשצריך להחליף את תיבת הדואר

לפעמים אין מנוס מלהחליף את תיבת הדואר. זה קורה כאשר התיבה נפגעת באופן חמור או כאשר מדובר בתיבת דואר ישנה ובעלת מראה בלתי אסתטי. מדובר בפעולה מורכבת מעט יותר מתיקון תיבות דואר לבתים משותפים, שכן במקרה זה יש צורך לפרק את תיבות הדואר הישנות, למדוד את השטח ולהתקין תיבות חדשות במקומן. עם זאת, החלפת תיבת דואר יכולה להיות הזדמנות טובה לשינוי משמעותי. אתם יכולים לבחור את תיבת הדואר המתאימה לכם מבחינת עיצוב ושימוש. מעבר לכך, כאשר מתקינים את תיבות הדואר חשוב לוודא שהטכנאי מתקין אותן בגובה המתאים, כך שהן יהיו נגישות לכולם.

אם כבר מתקינים תיבות דואר, כדאי להתחדש גם באינטרקום

במקרה שבו החלטתם לשדרג את מראה הכניסה לבניין ולהתקין תיבות דואר חדשות, כדאי לשקול גם התקנת אינטרקום הכולל מצלמה. האינטרקום יעניק לכם תחושת ביטחון, ובזכותו תוכלו לבחון בכל עת את המבקרים בבניין שלכם. כמו כן, האינטרקום מונע את כניסתם של זרים לחדר המדרגות, כך שלא תצטרכו יותר להתמודד עם אנשים בלתי רצויים שנכנסים לחדר המדרגות, מלכלכים אותו או מעשנים.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים